چگونه خطر کلیه کلیه را افزایش می دهد

سه شنبه 30 آبان 1396
ن : lafee

چگونه خطر کلیه کلیه را افزایش می دهد

معمولا کلیه نقش مهمی در بدن ما ایفا می کند و به بیماران کمک می کند تا بدن ما را سالم نگه دارد. هنگامی که چیزی در کار با کلیه شما وجود دارد، بیماران مجبور به تجربه ناراحتی های مختلف می شوند. در حالی که چطور از کلیه بزرگ شده خطرناک است؟

کلیه بزرگ به علت کیست های متعدد در کلیه یا مقدار زیادی آب در کلیه حفظ می شود. هر دو آنها می توانند منجر به کاهش عملکرد کلیه شوند. همانطور که عملکرد کلیه کاهش می یابد، امید به زندگی بیماران بدون مدیریت موثر تهدید می شود.

پزشکی غربی برای برخی از بیماران برای بیماران تهاجمی است، به همین علت، بیشتر و بیشتر بیماران تمایلی به استفاده از داروهای غربی ندارند. به جای طب غربی، بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، بیماران یک سری درمان های طبیعی را برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی معروف ترین درمان در بیمارستان ما است و انتظار می رود برای کمک به بیماران سلول های کلیه و بافت بیمار و بهبود عملکرد کلیه. این درمان که با داروهای سنتی گیاهی که برای بیماران بر اساس شرایط بیماری فعلی و همچنین امکانات پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد، دارای توانایی افزایش رگ های خونی، گردش خون فعال، تنظیم فشار خون، تحریک التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، انتقال کافی خون، اکسیژن و تغذیه داخل کلیه. آب حفظ شده در کلیه می تواند به طور طبیعی خارج از بدن دفع شود.

این درمان به شما کمک می کند تا کیست های کلیه را از طریق جلوگیری از آزاد سازی و ترویج گردش خون دیواره های کیست از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپیتلیالی، کاهش دهید.

علاوه بر این، ما همچنین سایر درمان های طبیعی مانند درمان های تخریب توکسین را انجام می دهیم، درمان هایی برای ترشح انواع مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب فیزیوتراپی. مهمتر از همه، ما همچنین طب غربی را برای حفظ سلامت بدن توصیه می کنیم.

اگر از کلیه بزرگ شده رنج می برید، درمان های طبیعی می تواند به شما در درمان موثر کمک کند. آیا شما در این درمان طبیعی علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5880.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه خطر کلیه کلیه را افزایش می دهد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.